söndag 28 februari 2010

Ny energi

Igår hade jag egentligen en hel del att göra. Men när eftermiddagen kom blev jag väldigt trött och kände att jag var tvungen att göra något för att få tillbaka min energi. Jag hade under dagen hämtat ut ett paket ifrån Strawberrynet.com full med skönhetsprodukter för hud och hår. Så efter lite funderingar så bestämde jag mig för att skjuta upp min att-göra-lista till morgondagen. Sagt och gjort. Med en lyxig hårinpackning i håret, en svindyr intensiv fuktighetsmask i ansiktet och en god bok ifrån bokrean i handen kröp jag ner i ett par grader för varm bad med massor av avstressande oljor och mjukgörande salt. M m mmm. Där låg jag i en timme och bara njöt och kopplade av. Jag tycker att det känns riktigt lyxigt att ha en liten hemma-spa dag och det känns som om hela kroppen blir ren och ny inifrån och ut. Idag vaknade jag ovanligt tidigt och känner mig redo att ta itu med att-göra-listan. Och det känns faktiskt som om det kommer gå dubbelt så fort att pricka av den som igår.

Jag är jätteglad för alla beställningar på kort som jag får! Här är två av de som jag levererade för ett par veckor sedan:

Ett tackkort till de barnmorskor som var med och födde en liten son. Kortet skulle gå i gröna toner.

Ett tackkort till en tjej som skulle gå i turkosa och bruna toner.

Beställaren hade valt ut tre av mina tidigare kort som hon gillade och ville ha en mix av dem. Resultatet blev ett stilrent kort med detaljer. Blomman mitt i kortet är embossad och skimrar i pärlemor.

3 kommentarer: