fredag 27 augusti 2010

Nya tider - Ny blogg

Ja, nu när man har levt med ett nytt namn i ganska precis en månad är det väl hög tid att byta adress till bloggen också, eller hur? Men det är med blandade känslor jag gör det. Visst är det kul att få en ny blogg, men  eftersom det innebär att ni mina kära läsare, måste aktivt göra en ny handling och skriva in en ny adress i ert adressfält, lägga in ett nytt bokmärke i favoriter eller kanske ännu hellre lägga in en ny adress att följa automatiskt, om ni vill läsa om vad jag har för mig på dagarna, så känns det inte helt kul. Tänk om jag tappar många i flytten? Någon som blir kvar på den här sidan och tycker att det konstigt att jag aldrig uppdaterar. Nej, det får ju bara inte hända! Nästa blogg kommer ju att bli SÅ mycket bättre än den här! Så jag kommer ge er en liten morot för att följa med och hänga med mig på det nya och mycket snyggare stället: Linanygren.se.

Alla som skriver en kommentar till det här inlägget, fast på nya bloggen, är med och tävlar om 12 st tjusiga vinglasmarkörer som man antingen kan använda själv vid fina dukningar/fester hemma, eller ge bort som en gå-bort-present. Jag vill ju se att ni hittar rätt!

Vinglasmarkörer i det första priset

Vinglasmarkörer in action

Sedan har jag ett ännu lite finare pris till att er som väljer att automatiskt följa min blogg på något sätt. Det betyder att man automatiskt får ett meddelande så snart jag har gjort ett nytt inlägg och man riskerar inte att gå miste om något. Följa bloggen gör man lättast genom att anmäla sig i högerspalten av sidan under "Prenumerera" eller på annat, valfritt sätt. Väljer ni det första alternativet ser jag att ni har gjort det och ni är med i den tävlingen automatiskt, men hittar ni ett ännu bättre sätt att prenumerera på så får ni gärna skriva en kommentar om det (och samtidigt blir man med i den första tävlingen också!). Priset i den här tävlingen är en budskapsring i äkta silver med texten "Aldrig Ensam" som man kan använda själv, eller ge bort till någon som betyder mycket för en.

Min nyaste ring "Aldrig Ensam"

Båda tävlingarna är öppna till tisdagen den 31 augusti - kl. 23.59. Då lottar jag fram en vinnare i båda tävlingarna. Så kila in till nya bloggen - www.linanygren.se - och kommentera och anmäl prenumeration!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar