onsdag 21 juli 2010

Sista inlägget som fröken Kinell...

... ja så är det nog. För nästa gång jag skriver heter jag med allra största sannolikhet Fru Nygren. Men bloggen kommer ju finnas kvar i allra högsta grad. I och med att det inte har blivit så mycket bloggande i sommar så längtar jag efter att komma igång igen. Men först ska jag gifta mig och pusta ut ett tag! =) Sedan kanske det är dags att regga ny adress hit, men det får jag ta tag i sen.

Annars går planeringen fint. Det är mycket att fixa med och det är många inblandade, men det har verkligen vart kul hela vägen och vi kommer att hinna med allt innan lördag utan att få magsår på vägen. Sedan ska vi bara njuta på vår dag. Ni får skänka oss en tanke vid 16.00-tiden och dansa lite soldans om det skulle behövas eftersom vigseln kommer att vara utomhus. Men oavsett väder så är jag säker på att det kommer att bli en fantastisk dag.

Tillsvidare så får ni kika på bilderna som underbara Anna tog på oss förra veckan som en provfotografering inför bröllopet. Vi åkte ut en solig kväll till Ulriksdals slott och hittade massor av mysiga omgivningar. Glöm inte att besöka Annas blogg, men se till att ha gott om tid, för där blir man kvar länge! =)

5 kommentarer:

  1. Oh Lina ...vilka ljuvliga bilder och vilket vackrt par ni är!!! Vill önska er en riktigt härlig dag på lördag och jag ber till vädergudarna att dom är på er sida!!!

    Massa lyckönskningar på er stora dag!
    Kram Lina

    SvaraRadera
  2. Underbara bilder... <3

    Jag hoppas att ni får en helt FANTASTISK dag och att solen skiner på er! Det är underbart att gifta sig!! :D

    SvaraRadera
  3. Idag e de LÖRDAG...och jag tänker lite extra på er just idag!!
    Lyck önskningar igen!!
    Kram Lina

    SvaraRadera
  4. Nu är du fru Nygren - stort GRATTIS till er båda. Hoppas ni har haft/har en fantastisk bröllopsdag, jag skålar för er härifrån! Vilka helt otroliga bilder, vad fina ni är båda två! ♥

    SvaraRadera
  5. Hoppas ni hade ett underbart bröllop! Önskar er lycka i det framtida livet som herr och fru Nygren!

    SvaraRadera