torsdag 24 juni 2010

Midsommar på landet

I morgon är det Midsommar och det ska firas i goda vänners lag ute på landet utanför Mariefred. Mycket mysigt! Det blir resning av midsommarstång, lekar, sillunch och grillning och en riktigt traditionell midsommar med andra ord. Vi blir många och eftersom det är lite knytkalas så har alla ansvar för varsin del och vår lott har fallit på att ansvara för sillunchen. Så idag ska det inhandlas diverse fiskar, mat och drycker som ska fixas och trixas med till en god lunch i morgon. Hoppas att det fina vädret håller i sig!

I all glädje över det varma vädret igår så glömde jag ju att visa upp mina nya fina änglaklockor! Tidigare har jag bara haft de runda och silverfärgade änglaklockorna, men nu finns även hjärtformade som matchas ihop med en personlig rund namnbricka. Mer om änglaklockorna kan du läsa om här och självklart finns även de nya att köpa på Signerat.

Hjärtformad Änglaklocka med blå pärlor och texten "Den som väntar på något gott..."

Hjärtformad änglaklocka med vita pärlor och texten: "Efterlängtad"

3 kommentarer:

  1. Fantastiskt fint halsband! :)

    SvaraRadera
  2. Superfina, synd att jag inte såg dem när jag var gravid. Nu ska jag istället ha det i åtanke när någon av mina gravida vänner behöver en present !

    SvaraRadera
  3. fantastiskt fint smycke skulle villja ha det vad kostar det? elisabeth-carlsson@hotmail.com

    /Elisabeth Fredriksson

    SvaraRadera