torsdag 1 april 2010

Halsband med månadssten

Idag har Thursday Tribute tagit påsklov, för jag ska alldeles strax sticka iväg till Karlstad och vara där under påsken. Så det får bli ett snabbinlägg idag på ett av mina nyare smycken som skickats iväg. Tyvärr är det så himla svårt att fota i det mörka vädret, så ni får ursäkta dålig fotokvalitet.


Namnhalsband med månadssten

Detta är ett namnhalsband med en månadssten i. Månadsstenen för april är bergskristall så därför har jag fäst en sådan i mitten av cirkeln som hänger där fint i mitten. Jag gillade upplägget på halsbandet så det kommer nog att bli fler halsband och armband med månadsstenar i framöver. Det är ju en jättebra födelsedagspresent!

Glad påsk önskar jag er allesammans som kikar in här lite då och då. Nu går jag på påsklov och återkommer i början på nästa vecka. Ha det gött tills dess!

3 kommentarer:

  1. Vad kostar ett sånt halsband att skicka också till Sundsvall? Hade ett men det gick sönder när jag fick en stroke och jag hittar inget liknande men det där var fint!

    SvaraRadera
  2. Skriv gärna en kommentar på:wstafrinhotmail.com

    SvaraRadera
  3. eller facebook heidi stafrin på messenger!

    SvaraRadera