söndag 17 januari 2010

En härligt seg söndag efter underbar lördag

Idag har jag vart riktigt seg. Legat i soffan hela dagen. Men efter en heldag med nya upplevelser igår så känns det ändå så värt det. Igår hade vi nämligen möhippa för goaste Lotta som ska gifta sig i början på februari. Det var en jättehärlig möhippa med lagom mycket grejer på schemat och tid till att lära känna varandra. Vi brunchade, lekte på Stockholms improvisationsteater, hade hemma-spa, åt underbart god middag, sjöng karaoke och avslutade kvällen med ett privat dansgolv. Jag hade jättekul hela dagen och var supertrött när jag kom hem. Jag träffade många härliga tjejer som jag längtar efter att träffa igen på bröllopet. Precis så som en möhippa ska vara med andra ord!

Här är några av mina senaste ringar som jag gjort:

Jag gjorde ringar till goa tjejerna på Signerat.se och skickade som varuprover.


En ring som jag gav bort i julklapp. Ex Animo är latin och betyder "från hjärtat".


Jag passade även på att göra en ring till mig själv med Robert och datumet då vi förlovade oss.

Ringarna kan beställas av mig via Signerat.

1 kommentar:

  1. kul med möhippa!
    jättesnygga ringar! tufft med texten omlott liksom

    SvaraRadera