onsdag 9 december 2009

Från mitt hjärta till ditt

Sitter här och visslar på melodin till tomteverkstan ur Kalle Ankas jul medan jag skriver listor på julkklappar och beställningar som ska tillverkas. Än så länge ligger jag i fas och tycker att det är jättekul att vara kreativ och påhittig, men jag märker också att tiden går snabbare än mina händer och att jag säkert snart måste börja prioritera. Men än så länge är det kul!

Jag kom på att jag glömde att lägga upp bild på kortet som jag skickade till Zarah i samband med min hyllning i torsdags. En viktig del i mina hyllningar är ju att skicka ett handgjort, fysiskt kort till den jag hyllar. Jag försöker anpassa kortet så mycket jag kan till mottagaren och i det här fallet gick jag på stilen och färgerna till Zarah. Och ja, det är klart att jag hade prestationsångest att skicka ett kort till en så duktig kortmakerska! =)


Kortet gick självklart i blått, grönt och brunt

Jag blev helt kär i att använda knappar när jag gjorde kortet och de fick bli som små blommor


"Från mitt hjärta till ditt..."

4 kommentarer:

  1. Väldigt gulligt kort med massa känsla!Det här kan du vara mycket nöjd med!Fina färger och stilrent!
    Kramar Linapyssel

    SvaraRadera
  2. Knasis - det är ju inget att ångesta över, du är ju MIN idol!! :D

    TACK - jag älskar det! :D

    SvaraRadera
  3. Dina hyllningar är så fina!

    SvaraRadera
  4. Superfint kort ju! Vad duktig du är :)

    SvaraRadera