torsdag 8 oktober 2009

Tävling om vinglasmarkörer!

För ett tag sedan fick man skänka produkter till Signerat.se som de skulle dela ut till olika bloggar och som skulle användas som priser till tävlingar. Jag ställde givetvis upp med mina vinglasmarkörer och skänkte ett set med dem. Idag kom det ett mail om att tävlingen på Inredningsbloggen nu var avgjord och att en vinnare hade utsetts. Det stod också att det hade blivit en total succé med inte mindre än 120 tävlande som ville vinna mina markörer! Och jag som inte ens visste att tävlingen pågick! =) Jag gick in på sidan och blev rörd av alla fina kommentarer som de tävlande lämnat om mina markörer. Hade jag haft möjlighet hade jag skickat ett paket markörer till var och en av dem! Men men, jag får ändå säga grattis till Annika som blev den lyckliga vinnaren. Paketet är på väg hem till dig! Kolla här vad mycket fina kommentarer!


3 kommentarer:

  1. väldigt snygga markörer. Du gör så mycket fint.
    /Nita

    SvaraRadera
  2. Jätteläckra, förstår att det blev så stor respons!

    SvaraRadera
  3. Jag håller med em, dina vinmarkörer är superfina!
    ~Anita

    SvaraRadera