lördag 10 oktober 2009

Sköna helg!

Igår skaffade jag mig en riktigt skön dag! Den började med att jag var UF-Stockholms Kick Off på Stockholmsmässan för att spana lite inför kommande uppdrag. Det är alltid härligt och underbat att se duktiga människor stå på scen. Inspirerad och fylld med energi åkte jag sedan ut till Kistamässan och besökte Syfestivalen. Tänk er en mässa fylld med tyger, papper och smycken - allt jag gillar att skapa med! =) Jag jan säga att det är en farlig kombination för plånboken att först bli uppumpad med energi och sedan åka till en mässa där man kan köpa allt möjligt kul. Det blev ganska dyrt, men jag hade en väldigt mysig dag.

Sedan var ju förstås tanken att jag skulle använda allt jag shoppat till en riktig pysselkväll. Robban var på fotouppdrag hela kvällen, så det var perfekt läge att dra fram alla mina saker. Men på kvällen började jag frysa och blev helt matt så jag fick lägga mig i soffan och vila istället. Det kändes som om jag började bli sjuk, men idag har jag faktiskt mått ganska bra. Jag kanske bara behövde ta det lite lugnt ett tag. Det har jag gjort idag också. En tur på stan och sedan pysslat massor här hemma. 
Nej, nu ropar Robban att Go-maten är klar, så nu måste jag ge mig. Visar upp ett beställningskort som är gjort till en tjej som ville ge sin mamma ett kort:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar