onsdag 28 oktober 2009

Ringar klara för leverans

Jag vill pyssla! Undra hur mycket kreativitet det får plats i kroppen innan den sprutar ut ur öronen. Just nu känner jag mig fullproppad på idéer och jag har en lååång lista på saker jag måste, borde, hoppas och skulle vilja hinna med. Som om inte det vore nog så har jag inhandlat ett gäng otroligt fina julpapper, stämplar och lite andra fina grejer som jag vill sätta tänderna i. Men men, just nu handlar mest mina kvällar om träning så jag får försöka hitta tid på helgerna istället. Och lite pysseltid har jag ju. Jag prioriterar att lägga den på beställningar och det är så kul när saker blir klara, jag får lägga dem på lådan och någon dag senare så får jag feedback att mottagaren blivit SÅ nöjd. Tänk, min högsta dröm när jag började pyssla för något år sedan var att någon skulle vilja betala för något jag har skapat. Och idag går det iväg flera saker varje vecka! Det är ju helt fantastiskt! Igår till exempel, då postades ett gäng paket, bland annat några med mina nya ringar i. Så här såg några av dem ut:

En budskapsring

En present att ge sin bästa vän

En ring med namnen på sina kära

Den härliga skörden med paket som blev klar igår

Ja, det finns väl egentligen ingen anledning att inte vilja ha en personlig ring. =) Och ni glömmer väl inte att delta i min tävling! Lördag är sista dagen för att vara med och vinna vinglasmarkörer. Så snälla, hjälp mig nu att ge mina produkter betyg på Signerat.se så att folk får upp ögonen för dem!

4 kommentarer:

  1. Supervackra smycken! Ska försöka komma ihåg nästa gång jag ska köpa någon present...

    SvaraRadera
  2. Snygga ringar, de känns annorlunda! :)

    SvaraRadera
  3. Hej Lina!! Frida och jag är väldigt nöjda med våra ringar. Den andra ringen ska min bästa vän få men hon fyller år i December så jag ska försöka hålla mig så att jag inte ger den tidigare. Ha en bra kväll hälsa robban. Många kramar från Jenny

    SvaraRadera
  4. Hej! jättefina ringar, och jag är på utkik efter en ring kanske två, till mig och min bästa vän, googlade på detta och denna blogg kom upp.
    Och gud va jag föll för "bästa vän" ringen, har dock inte så mycket pengar men undrar hur mycket en ring kostar och ungefär frakt till umeå/vännäs?

    tacksam för svar!

    SvaraRadera