onsdag 21 oktober 2009

Tävla om Vinglasmarkörer!

Jag har fått förfrågningar om mina vinglasmarkörer finns i fler färger och om man kan köpa fler till sitt set, så att man får t ex 12 stycken olika om man har flera gäster på middag. Självklart kan man det och där någonstans föddes min tanke om en ompaketering av markörerna. Jag använde mig av mina gamla färganalys-kunskaper som jag jag jobbade med som frisör och bestämde min för att ta fram 4 olika paket med färger som följer våra årstider. Då kan man köpa ett paket med 6 markörer lite billigare och om man vill ha fler, så kan man komplettera med en ny årstid utan att riskera att få två av samma färg. Tanken är ju att alla gäster ska ha olika färger för känna igen sitt eget glas. Så här blev paketen med de olika årstiderna:
Sommar är ett set med kalla och ljusa färger

Höst innehåller mörka och varma färger

Vinter är ett set med starka och kalla färger

Vår innehåller ljusa och varma färger

Hoppas att ni gillar dem! För nu har ni nämligen chansen att vinna dem! Det enda ni behöver göra är att lämna ett betyg på Signerat.se på det set ni vill vinna. Självklart kan man lämna betyg på flera set och på så sätt vara med i utlottningen av flera paket. Skulle det bli många deltagare så lägger jag ett nytt paket i potten för var 10:e betyg per set. Lämna ert betyg senast 23.59 lördagen den 31 oktober för att vara med i dragningen!
Det kommer även att finnas ytterligare en chans att vinna genom att länka till det här inlägget på er blogg. En vinnare av er som länkar kommer att få ett valfritt paket hemskickat. Lämna gärna en hälsning som kommentar till det här inlägget så att jag vet att ni är med och tävlar.

Här kommer länkarna där ni kan lämna omdömen:

Alltså:
1. Bestäm vilka markörer du vill vara med och tävla om
2. Klicka på länken till det/de markörerna och lämna ett betyg på det/dem
3. Länka eventuellt till detta inlägg på din blogg för att öka dina chanser ytterligare
4. Lämna en kommentar här att du är med och tävlar

Hur enkelt som helst! Jag kontaktar vinnarna när dragningen är gjord. Lycka till!

5 kommentarer:

  1. Vilken jättebra idé - och de är ju sååå snygga! :D

    SvaraRadera
  2. De är jättesnygga! Tänkte sätta betyg, men det funkade inte för mig av någon anledning. :/ Vinter är iaf en klar favorit, så härliga färger!

    SvaraRadera
  3. Mycket snygga och användbara! Jag gillar sommar helt klart så jag tänker sätta betyg på dessa!
    Ska länka och lägga bild på min sidebar!!
    Hoppas verkligen på turen så jag kan strutta runt i dessa sedan!!!
    Må så gott
    MVH Lina
    http://linapyssel.blogspot.com

    SvaraRadera
  4. Ohhhh, e lite trött märker jag...hihihih. Jag fick först för mig att det var örhänge!!!!!
    Hihihi......oh typiskt mig.....jag tycker i alla fall att dom e jätte fina, kanske kommer jag "strutta" runt i dessa markörer en vacker dag!!
    Kram Lina

    SvaraRadera
  5. Nu har jag varit inne och tävlat och hoppas nu på turen. Gillar verkligen dina grejer. Har beställt halsband så nu skulle det vara roligt med vinsmycken för att visa upp. Ina

    SvaraRadera