söndag 14 juni 2009

En och en halv dag kvar att tävla!

Här kommer sista påminnelsen att delta i min tävling som pågår till i morgon 23.59! Det är inte speciellt svårt att vara med och delta. Antingen kan man skicka in en kreativ utmaning till mig som jag ska sätta tänderna i, eller så ska man skapa något kreativt med färgerna vitt, rosa, lila, silver och svart. Eller både och - för att dubbla chanserna till vinst. Mer information om regler mm hittar ni här. Detta är ju en ny blogg och därför kommer inte så många att delta, vilket ökar chansen till vinst. Och vinsten ja, det är ett presentkort på 200 kr för varje tävling att shoppa loss för i valfri butik. Just det - Valfri! Kom igen nu, det finns fortfarande lite tid att vara med!

Annars är jag ganska trött idag. Herregud vad kul vi hade igår! Först var vi och Helena och Marcus hemma hos Krikkas och Mia på lite förfest. Där lektes det diverse lekar och många nya uttryck myntades under kvällen. Och många skratt blev det. Vi fick reda på att Robban har tvångstankar, att Dubbel-Ko är ett helt ok att använda och vi svarade på frågan som alla undrat över- hur många låtar hinner man att sjunga i taxin från Crille och Mia till Blue Moon (svaret är 6 stycken).

Jag har nu fått några bilder från Robban ifrån Elins bal och jag visar dem inte för att skryta med mina hår- och makeup-talanger utan snarare för att skryta med vilken fin lillasyster jag har.


2 kommentarer:

  1. http://petraso.blogspot.com/2009/06/lina-utmanar.html Är med i tävling 2!

    Kanonfina Syrra och bilder!!!

    SvaraRadera