onsdag 20 maj 2009

Glad och trött

Efter två hektiska dagar med juryarbete sitter jag nu här hemma och väldigt glad och väldigt trött. Det är alltid lika kul att träffa underbara regionärer, engagerade elever och andra väldigt givande kontakter. Även om det kanske inte är så mycket faktiskt jobba att göra under dessa dagar, så är det så mycket intryck och energi överallt som gör att man blir helt slut när man kommer hem. Jag träffade flera väldigt spännande människor som ingick i min jury och som jag hoppas att jag kommer att träffa igen.

Det går ju självklart också att shoppa hur mycket som helst på mässan, men tyvärr fick vi inte så mycket tid till det. En produkt tog jag mig dock tid till att shoppa. Det var Moi UF som sålde egentillverkade silversmycken med budskap. Jag är ju så svag för stilrena silversmycken och de här var väldigt fint gjorda att jag köpte en sån här ring med texten: Hjärta och Själ:


Jag har även ett bidrag till Color Challange och den här veckan tänkte jag faktiskt skicka in bidraget i tid... Denna veckans färger ser ut så här:

Som vanligt måste alla färger ingå i kortet och man får inte heller använda sig av några andra färger utöver de som är angivna. Lite klurigt, men det ska ju vara en liten utmaning också. Jag har en vän som fyller år på fredag och därför ville jag göra kortet till henne. Så idag lämnade följande kort mitt hem:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar