söndag 29 mars 2009

Ny färgutmaning

Återigen har Kristina Werner en ny färgutmaning. Och för mig var verkligen denna färgkombinationen en utmaning. Jag har ju lite svårt för varma färger och så här såg utmaningen ut denna vecka:
Jag har ganska många kort att göra nu, dels på beställning, dels för att det är många nära och kära som fyller år i mars och april och sen vill jag ju fortsätta med att skicka spontana hälsningar. När jag har så många kort att göra blir det lätt att det inte blir något gjort för att jag har så många tankar och idéer i huvudet. Då tycker jag att det är perfekt att utgå ifrån en sån här utmaning. Då kommer jag igång och börjar skapa igen. Därför ser jag  det inte alls som en tävling, utan bara hjälp med inspiration att skapa med något nytt, i detta fall en ny färgkombination som jag inte skulle använt mig av annars. Men som jag nu börjar gilla lite, faktiskt. Så här blev kortet:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar