tisdag 14 oktober 2008

Mera shopping!

Neej... Det är inte klart här hemma än... Vår lilla renovering har tagit längre tid än vi trodde, men vi börjar kunna gå ifrån rum till rum utan problem nu i alla fall. En av anledningarna till att det har dragit ut på tiden är att jag flydde fältet hem till Karlstad i helgen för att vila upp mig. Gud, vad skönt det var! Vilken lyx det är att att komma hem och bli ompysslad och att världens godaste mat bara står på bordet. Jag älskar min familj! Jag hittade dessutom ett par snygga stövlar som jag shoppade med mig hem.

Den här veckan är det Robbans tur att utveckla sig inom Grupp och Ledarskap så därför är jag gräsänkling här hemma. Det är dock ganska bra för produktiviteten har jag märkt. Jag röjer på så gott jag kan här hemma och jag kan jobba långt in på småtimmarna utan att få dåligt samvete. Det bästa (läs: värsta) är att vi får besök i helgen så att det bara måste bli klart här hemma tills dess. Men det är skönt att det blir gjort. Jag längtar så tills rummet är klart så att jag får sätt amig där och börja skapa. Kreativiteten är nämligen på topp och det kliar i fingrarna att sätta igång med flera projekt.

Jag måste ju visa vad som låg och väntade på mig här hemma när jag kom hem ifrån Karlstad - En alldeles egen Bind-it-All! Och en version 2.0 dessutom! Mina pysselvänner vet ju hur glad man blir av ett sådant paket och för er andra så kan jag berätta att det här är en produkt som kommer att hjälpa mig att binda egna böcker och göra personliga album. Den här versionen är dessutom helt ny i Sverige. Så här söt är den:

Blog Image

Blog Image

Inte nog med det! Jag fick även hem en insirationsbok med Ali Edwards: Sharing your story. Jag har bara hunnit att blädra i den snabbt, men jag kan redan varmt rekommendera den till alla bokbindningsvänner där ute!

Nej, här ska röjas!
Blog Image

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar