onsdag 15 oktober 2008

Hösttävling

För en stund sedan var jag med i en tävling där alla fick köpa ett paket med material och sedan delta i tävlingar endast med det materialet som fanns i paketet. Det var första gången jag var med i en sådan tävling men det var väldigt kul att se hur olika resultaten blev trots att vi alla hade samma förutsättningar och samma uppgift.

För mig blev innehållet i paketet en riktig utmaning. Allt där i var jättefint, men det var ju i helt fel färger. Jag gillar egentligen inte alls att skapa av höstiga nyanser, jag gillar mer klara och glada färger så det låste sig totalt för mig. Tillslut gav jag mig tusan på att få till ett kort och resultatet blev ett kort som jag blev väldigt nöjd med, men som är väldigt olikt mig. Det är kul med utveckling!

Blog Image
Nej, jag använde faktiskt inte alls när jag gjorde det här kortet...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar