tisdag 16 september 2008

Kort till mormor

Blir inte så mycket skrivet idag... Jag är jättetrött och det känns i kroppen att jag har jobbat mycket. Jag har också fått en envis torr-hosta som dyker upp på kvällarna och den har jag haft i över två veckor nu. Det är jättejobbigt och husmorskurer och bot-tips tas emot med stoor tacksamhet!

Jag tänkte i alla fall att jag skulle visa upp ett kort som jag gjorde till min kära mormor som fyllde år i helgen. Så här blev det:
Blog Image
Blommorna i mitten är embossade i silver och glitter och lyser upp hela kortet, på ett sätt som inte riktigt kommer fram här.

Blog Image

Jo! Jag måste ju bara få tipsa er alla som inte har gått och sett Mamma Mia på bio än, att göra det. Jag var säkert den sista människan i Sverige som såg den när jag och Robban var iväg i söndags, men jag har aldrig riktigt vart en big fan till musikaler. Men OJ vad bra den var! Jag skrattade och grät om vartannat och jag blev riktigt överraskad av dess storhet. Se så, se till att kom i väg och se den! Jag tror att den gör sig bäst (som så många andra) på Bio-duken.
Blog Image

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar