tisdag 30 september 2008

Koll på mina Bloggvänner

Nu har jag äntligen fått koll på mina bloggvänner! Jag besöker ju mycket bloggar dagligen, främst för att hitta inspiration till mitt skapande, men ocskå för att jag tycker att det är kul att läsa om andra människors vardag. Ta reda på vad de gör på dagarna och hur deras live ser ut. Det jag har gjort är att jag har börjat använda mig av Google Reader. Där lägger du in adresserna till alla bloggar som du vill ha koll på och du kan även katagorisera dem precis som du vill. Så fort någon av dina bloggare uppdaterar sin blogg så samlas alla nya inlägg här.

Inte nog med det! Jag har även skaffat mig iGoogle. Det är min personliga startsida som jag kan välja exakt hur den ska se ut och självklart har jag lagt in Google Reader i mitten på min startsida. Det betyder att varje gång jag startar Internet Explorer så ser jag vilka uppdateringar som är gjorda. Mycket smidigt! Jag har även lagt in att rubriker ifrån dagstidningar, vädret, härliga naturfoton o s v ska synas varje gång jag startar Explorer. Det är är säkert ingen nyhet för de flesta av er min för mig har det gjort det roligare att surfa och samtidigt ha bättre koll på mina vänner!

Har ni tips på Bloggar som ni besöker ofta, eller om ni vill att jag ska lägga in er i min feed, så lämna gärna en kommentar. Jag älskar nya bloggar!


Blog Image
Så här ser min startsida ut nu för tiden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar