torsdag 19 juni 2008

Klara inbjudningar

Nu har jag kämpat på ordentligt senaste veckan med alla bröllopsinbjudningar för att få dem klara i tid och idag träffade jag den blivande bruden och lämnade över dem. Heö 50 stycken blev det! Hon var väldigt nöjd och nu ska jag ta steg 2 och gör förslag på placeringskort, menyer, vigselprogram, festprogram och tack-kort i samma stil. Jag är väldigt glad just nu! 
Det är många som frågar mig om det inte är tråkigt att göra så många kort som ska bli exakt samma, men för mig är det som meditation. Jag tycker att kort nummer 3 är lika roligt som kort nummer 49. För mig handlar det ju om att skapa- från ingenting till en färdig produkt och den kretiva processen är ju bara en del i det hela, resten handlar ju hantverket. Jag tycker också att det är ett perfekt sätt att finslipa sin teknik. Jag tycker att jag har utvecklats mycket under det här uppdraget!


Blog Image

Blog Image

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar