fredag 7 maj 2010

Nytt material

Är det möjligt att få några timmar till på dygnet? Det skulle ju vara underbart! Dagarna flyger förbi och jag har massor som jag både måste och vill hinna med. Hur gör man för att prioritera rätt? Jag känner att det är svårt när det finns så mycket kul och spännande att ta sig an och samtidigt saker som man måste göra av en eller andra anledningar. Men det gäller väl att hitta en bra kombination av det antar jag. Så här ser en av mina nya utmaningar ut. Ett helt nytt material för mig som jag av någon anledning har utsatt mig för. Vi får väl se om det blir något resultat värt att visa upp här:

Nytt material som jag satt tänderna i

Jag har fått frågor om Thursday Tribute, och jag insåg att jag glömt att skriva om det. Anledningen till att jag inte har gjort någon tribute de senaste veckorna är att jag hinner inte besöka bloggar och hitta nya bra sidor på samma sätt som jag gjort tidigare. Det är viktigt för mig att de personer jag hyllar ska hyllas personligt och ordentligt, och därför vill jag inte bara ta någon i mängden. Det finns ju hur många bra och inspirerande personer som helst och självklart kommer jag att fortsätta att hylla personer när jag får lite mer tid. Kul att det har blivit så uppskattat!

Idag blir det dubbel afterwork för min del och i morgon ska jag och Robban på Sex and the City-fest, vilket ska bli väldigt spännande! =) Här är ett par beställningskort som jag inte visat upp än:

Ett kort till ett par som gått i pension och som nu är på väg mot nya utmaningar


Ett kort till en nyfödd liten pojke och som inte skulle gå i baby-blått

1 kommentar:

  1. Dubbel afterwork låter riktigt toppen faktiskt! ;) Hemma hos oss blir det fredagsmys med familjen ikväll innan helgens aktiviteter drar igång :)

    KUL att du inhandlat garn! Blir säkert nåt jätte fint ska du se ;)
    Jag ska prova på att virka lite mössor så fort tiden infinner sig?! hihi...

    Fina kort med! :)
    Ha en underbar helg och hoppas dubbelt upp ikväll blir skoj plus fest imorrn. Låter topp iaf :)
    Kram Karin

    SvaraRadera