onsdag 11 november 2009

Det finns en gud!


Idag måste jag tacka min lyckliga stjärna för underbara vänner och kräksjuke-baciller. Jag har precis kommit hem från en av de coolaste showerna jag sett i hela mitt liv. Jag har sett Pink i Globen ikväll!!! Heeelt sjukt bra! Klockan 18 ringer telefonen och underbara Helena berättar att hon har gett bort biljetter i present, men nu har mottagaren blivit sjuk, så hon undrar om jag vill följa med. OM jag vill??!! Jag bestämde mig ganska tidigt för att köpa biljetter, men så blev det sommar, jag glömde och när jag kom på det var de utsålda. Så jag trodde verkligen att det var ett skämt när hon ringde. Tack snälla underbara Helena för att du tänkte på mig!

Som ni märker är min text full med superlativ och utropstecken och det är antagligen sjukt jobbit att läsa, men jag är lite i extas efter kvällens show. Shit, vad hon rockade! Och vad galet snygg hon är! Jag ska faktiskt inte ens ge mig på att recensera henne och jag ska inte säga mer än att det var bland det bästa jag sett. Jag är trött och hungrig, men också VÄLDIGT glad i kväll. Tänk vad inspirerad man kan bli ibland. Kram och godnatt på er, nu ska jag slänga mig i sängen.

Och självklart vill jag skänka Eva som ligger hemma och är sjuk en tanke och hälsning. Självklart vill jag inte att du ska vara sjuk, men oj, vad jag mådde bra idag! =) Kram

1 kommentar:

  1. Hej hopp din lykost!!!
    Jag skulle kunna göra vad som helst för tt se PINK!! Tack för din gulliga kommentaren om rosa killen!! Blir väldigt glad!
    Grattis till att ni ska gifta er....en stor dag i livet! Fotografen är ju super!!!!
    Må så gott Kramar
    Linapyssel

    SvaraRadera