tisdag 12 maj 2009

Banzai!

Jag vet inte riktigt vad det är som gör att får så mycket gjort nu för tiden. Kan det vara vädret som ger mig energi? Många träffar med underbara vänner på sistone? Arbetsbelastningen som just nu är perfekt - mycket att göra, men jag hinner med allt? Eller börjar resultatet av min träning komma och ger mig mer energi? Oavsett vad det beror på så känns det som om jag får väldigt mycket gjort och jag tar tag i sådant som legat och väntat väldigt länge. Nu börjar till exempel min nya blogg ta form. Jag har snart kopierat alla inlägg och layoutat den så att jag är nöjd. Jag kommer att hänvisa er dit när den är klar.

Jag har även hittat till HeroArts blogg som anordnar många tävlingar och ger mycket inspiration. Denna veckan handlade det om att få inspiration av någon annans kort. I den enorma bildbanken av kort hittade jag Elin A:s fina kort med japanska dockor och bestämde mig för att bli inspirerad av ett. Jag hade ganska svårt att sätta en rubrik på kortet och jag letade länge efter något japanskt som kändes bra, men alla var så otroligt långa. Till slut fastnade jag för Banzai! Som betyder Hurra! Visst är dockorna söta?!


Blommorna och solfjädern är embossade och dockan färglagd med ProMarkers.  De stora blommorna är utstansade med Retro-Punch.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar