tisdag 7 april 2009

Mer inspiration!

Det finns så otroligt mycket inspiration i bloggar, utmaningar och hos duktiga kortmakare att jag lätt skulle kunna ägna all min pysseltid bara åt att surfa roliga tips och trix. Som tur är så är jag ju en praktiker och vill gärna göra saker så oftast kommer jag iväg till pysselbordet efter en kort inspirationsrunda. Igår klickade jag på en länk till en sida där jag klickade på en länk och kom till en ny sida där jag hittade en länk... och tillslut hittade jag en skiss som jag verkligen kände mig sugen att göra ett kort efter. Sidan där jag hittade skissen heter Mojomonday och lägger ut nya skisser varje måndag. Perfekt! Så här såg skissen ut:

En ganska enkel och söt skiss tycker jag och så här blev mitt kort som jag ska skicka till en än så länge hemlig mottagare:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar