fredag 20 mars 2009

Ny tävling!

Idag har det faktiskt vart väldigt lugnt och skönt och jag har kunnat ta igen lite egen-tid som jag missat de senaste månaderna. Jag har plockat lite här hemma, vart ute och gått och pysslat en hel del, vilket har vart jätteskönt. Fredagar är ju inte riktigt lika njutningsfulla som de var förut då det mesta kretsade kring mat och dryck. Men detta är den 3:e av 4 fredagar som jag väljer min kur och allt finns ju faktiskt kvar sedan när jag är redo.
Kristina Werner har lagt ut en ny färgutmaning denna vecka och eftersom jag älskar att skapa utifrån färger kunde jag inte hålla mig borta den här veckan heller. Dessa färger var lite svårare att få ihop tyckte jag. Det tog ett bra tag innan jag bestämde mig för vilken typ av kort ville göra och vilken färg som skulle vara mest dominant. Resultatet blev tillslut så här:

The title says: Dream big dreams, the hearts are from QuicKutz and the tag from Forma.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar