onsdag 28 januari 2009

Underbara plåster

När jag var på Lagerhaus för ett tag sedan så hittade jag underbara hjärtformade plåster som jag genast köpt på mig ett gäng. Det är ju perfekt att använda på kort och när man vill ge någon lite omtanke. Jag har själv lagt märke till att jag gillar att hitta min inspiration lite var stans ifrån; klistermärken, plåster, bokmärken, servetter, filmstjärnor, ja man kan ju faktiskt använda det mesta när man papperspysslar!

Jag vet inte om jag kommer att göra Alla hjärtans dag kort till alla mina nära och kära som jag skulle vilja. Jag hinner nog inte helt enkelt, men det kommer bli ett antal spontana kort inom den närmsta framtiden, det är jag säker på. I väntan på dessa kort så skickade jag ett krya på dig kort till min kusin var med om bilolyckan och hon förtjänade verkligen dessa hjärt-plåster.

Jag ville att det röda i plåstren verkligen skulle stå ut och därför använde jag mig av svart och vitt. Plåstren sitter fast med häftstift och till den vita prickiga bakgrunden så ville jag prova min nya prickiga embossingplatta. Den kommer jag att använda igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar