lördag 3 januari 2009

God fortsättning!

Nejdå, jag dog inte under julhelgen! Även om man lätt skulle kunna tro det. Inte önskade jag er en God Jul eller Gott Nytt År heller, men jag hoppas i alla fall att ni har fått en härlig start på året, mina kära blogggläsare.

Jag och Robban spenderade vår jul och nyår hemma i Karlstad och i och med det blev det även en mycket välförtjänt vila. Det var som om kroppen helt plötsligt kom på att den inte fick någon semester i somras och ville därför ta igen all vila nu. Jag har knappt gjort någonting alls känns det som men trots det har jag ett oerhört lugn i kroppen nu. Jag är inte riktigt framme än, men nästan. Jag börjar så smått längta efter att börja jobba och ta tag i saker igen, vilket alltid är ett gott tecken. Men även bloggen får vila tills jag känner mig helt på gång igen.

Jag skriver mer om allt som hänt sen sist lite senare och självklart får ni även se lite bilder på vad jag har haft för mig. Men nu blir det ytterligare lite vila....

På återseende!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar