onsdag 10 december 2008

Borta bra...

...men det är allt bra skönt att komma hem också! 
Dagen idag har gått åt till mycket planering till olika projekt och en del kortmakeri och övrigt pyssel. Jag som brukar vara så bra på att avsluta saker har helt plötsligt 6 stycken halvfärdiga projekt här hemma som inget är redo att visas upp än.

Redovisningen igår på univarsitetet gick bra som tur var, men jag vågar inte ropa hej förrän jag har fått svart på vitt att jag klarat kursen. Jag skulle bli så oerhört stolt över mig själv om jag lyckedes klara min sista kurs innan uppsatsen samtidigt som jag haft en otroligt hektisk höst i övrigt. Det är en skön känsla efter det att man har klarat något man inte visste om man skulle klara av. Det känns på något sätt som om man klarar vad som helst, bara man ställer in sig på det! Och den känslan vill jag ha ett tag. Den känslan ger mig energi och gör att jag vågar prova nya saker.

I väntan på mina nya projekt så får ni se ett kort som jag har gett bort till en tjej som fyllt år och eftersom jag tävlade med det så kunde jag inte visa upp det förrän nu.

Blog Image

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar