torsdag 4 december 2008

BlogCandy!

Det känns som om det är lite lugnare ute i cyberspace just nu. Lite färre inlägg på forumen, lite färre kommentarer på bloggarna och uppdateringarna kommer lite mer sällan. Även i den privata kretsen så kännd det som om de flesta fokuserar mer på sig själva och sin egen överlevnad. Jag tror att det beror på att december är en månad som ofta förknippas med stress och saker som klaras av innan jul, både privat och på jobbet. Man struker sånt som är överflödigto ch koncentrerar sig på det man måste göra. Men trots att kommentarerna minskar så ökar ju ändå trafiken här på min blogg, vilket jag är väldigt glad över! Men jag blir ju också lite nyfiken på vilka ni är som läser min blogg...

Därför gör jag två flugor på smällen genom att visa min glädje över många besökaer och stilla min nyfikenhet på vilka som läser bloggen, genom att dela ut lite BlogCandy! Jag har förförsta gången provat att göra egna Vinglasmarkörer, ni vet sådana man sätter runt foten på ett vinglas så att alla kan hålla ordning på sina glas. En typisk pryl man inte visste att man bara måste ha och nu tänkte jag lotta ut dem till er!

Alla som skriver en kommentar till det här inlägget innan klockan 20.00 på söndag är med i utlottningen av ett set med 8 stycken vinglasmarkörer. Perfekt inför julfesten eller att ge bort till någon man tycker om. Lottdragning sker på söndag kväll.

Lycka till!


Blog Image

I setet är det 8 st markörer i färgerna Vit, Rosa, Cerise, Lila, Blå, Turkos, Grön och Brun.

Blog Image

Ringarna är öppningsbara och behåller sin form så att man lätt kan sätta på och ta av dem.

Blog Image

Pärlorna är olika storlekar på sötvattenspärlor som är oregelbundna i formen

Blog Image

De ser ut som små godisbitar och blir jättefina att duka med. Hoppas att ni gillar dem!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar