onsdag 26 november 2008

Glöggkväll med pyssel!

Det var väl otroligt vad seg min förlkyldning var. Jag känner mig ganska frisk när jag håller mig hemma, men så fort jag går utanför dörren så känner jag mig orkeslös. Tåkigt, men det är tur att jag har ett flexibelt jobb.

Men jag är så glad ändå! Jag har fått in så många svar på min enkät, helt otroligt vad underbara ni är! Nu ska de bara utvärderas också... Jag har redan tjuvkikat lite och ni har både gett mig jättefina komplimanger och många förbättringstips som jag lovar att jag ska ta tag i så fort kursen är klar. Enkäten kommer att vara uppe i ett par dagar till för er som vill svara på den (se tidigare inlägg).

Jag är också glad för att vi ska ha glöggkväll! Det var våra inbjudningar som alla kuverten jag visade tidigare var till. Det bästa av allt är att vi kommer att kombinera det med en pysselkväll, så alla som kommer får möjlighet att pyssla lite. Det är det bästa med julen tycker jag. Att ha en anledning att bjuda hem nära och kära och bara må bra tillsammans. Jag ska duka fram allt pyssel jag har och vem vet, jag kanske kommer att kunna värva en och annan pyssling... Ni får hålla tillgodo med bilder på mina små och enkla inbjudningar så länge, för här ska äntligen pysslas ikväll!


Blog Image

Blog Image
Självklart blev det årets favorittomte Thomas som fick pryda injudningskorten. Både Thomas och textstämpeln hittar du hos Kortmakaren.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar