tisdag 9 september 2008

Bröllopsbeställningen levererad

Just det! Jag har ju inte visat resultatet av bröllopsbeställningen som jag har gjort! Bröllopet som jag fick äran att göra trycksakerna till gick av stapeln den 23/8 och jag bidrog med inbjudningar, placeringskort, menyer, servettringar, festprogram och vigselprogram. Nu återstår bara tackkorten, innan jag blir helt klar och det ska bli jättekul att göra även dem. Här kommer lite bilder för att visa vad jag har jobbat med under sommaren:

Blog Image
Så här såg paketen ut som jag levererade till bruden. Jag fick tag på ett gäng kartonger som jag slog in med snören och jag satte även på en tag med mitt varumärke på.

Blog Image
Alla delar i serien gick i två gröna nyanser, vitt och silver. Så här såg placeringskorten ut som skulle ställas snett framför tallriken.

Blog Image
Menyerna blev tillverkade i den ljusare nyansen och i en triangelform. De placerades vid mitten av borden.

Blog Image
Festprogrammen blev enkla i den ljusare nyansen. Ett elastiskt silverband är knutet i kanten så att man kan stoppa i vikta papper som sitter fast. Formatet är en ett stående A4.

Blog Image

Servettringarna gick i vitt och silver och en servett träs lätt igenom ringen.

Tyvärr glömde jag att fota vigselprogrammen, men de påminde om inbjudningarna som jag har visat i tidigare inlägg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar