fredag 2 maj 2008

Veckans blomma

Jag fullkomligt älskar snittblomman Krysantemum! 

Jag köpte tre stycken för 10-11 dagar sedan och de är fortfarande lika fina! (Och det an jag lova inte är helt vanligt när det gäller mig). Och jag blir lika glad varje gång jag ser dem. Tidigare så har jag vart ganska dålig på att köpa blommor så där till vardags, men eftersom jag mår så bra av dem så tror jag att jag ska bli bättre på det nu. Jag skulle verkligen vilja uppmuntra alla till att köpa mer blommor! Min tanke är att köpa hem lite olika blommor, kanske en gång i veckan för att prova på lite olika färger och former. Just nu är jag inne i en period då jag gillar vita blommor, så ni får gärna tipsa mig på fina vita blommor att köpa hem.

Så här fina är mina blommor efter 10 dagar:

Blog Image

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar